Etiketter

torsdag 2 maj 2013

Mera tröjor

Kände att jag behövde några nya t-shirts så jag slog till på 3 riktigt fina och super sköna t -shirts från Ribatex .
Endast 99:-/st.
Det är nog dom skönaste t shirts jag har och jag har en del.
Tänkte att jag måste bunkra upp med några tröjor eftersom jag,  Micke från teamet och Max från Team G ska ner till Västervik . Våra Team ska vara med
 i Pike Open17- 18 maj
 men vi sticker ner redan på måndagen den 13 maj. Dom andra kommer senare.

Så måste jag passa på att gratta Ribatex som fyller 1 år!!
Grattis!!!!
Å Grattis till alla som kan fynda till riktigt fina priser nu.
Jag kan rekomendera Orka jiggarna.
En Orka shad 22 cm för endast 26 kr!!
Dom tål en massa vassa gäddtänder.
En av mina orka jiggar har blivit illa behandlad av en gädda men har inte behövt tagit fram Mend It än.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar