Etiketter

tisdag 7 maj 2013

BFT Predator Jacket

Då har man fått en BFT Predator Jacket !!!
Jag var en av dom lyckliga vinnarna i CWC s Facebooktävling och vann en Predator Jacket.
Man tackar!!!!

Oj oj jag kommer få grymt med stora gäddor nu!!! 
På måndag så sticker jag till Västervik och då blir det fiske i en vecka !!!
Då blir det till att testa jackan.
 
Jag passade på att trycka team namnet på jackan hos klubbhuset i Uppsala
Dom har inte så mycket med fiske att göra , men jag handlar barnens innebandyprylar där och det blir en del varje år.  Jag vet ju att dom trycker på innebandy kläder så jag frågade om dom kunde trycka på min jacka och det var inga problem.
 
Jag skulle komma tillbaka dagen efter så skulle det vara fixat. Den 7 maj har dom stängt men kunde jag bara komma den dagen så skulle dom komma och öppna butiken bara för mig!!!
Det är därför jag bara handlar nnebandyprylarna där.
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar