Etiketter

söndag 20 maj 2012

Abu Garcia Pike Open 2012 Västervik

I helgen så var det Abu Garcia Pike Open i Västervik.
Förra året så kom vi ( Team Arnö)  12a . Målet i år var en bättre placering.
Mitt PB innan denna tävling var 103cm och 8 kg.
Årsbästa var 97 cm innan denna tävling.
Har haft svårt att leverera på tävlingar tills Pike open.
Min första fisk blev denna gädda.
9,2 kg

114 cm

Gädda nr 2 blev
108cm 

Tog på min Stampe 
Jag har aldrig varit med om två så fina fiskedagar.
Från och med nu så Älskar jag västervik.
Ända sen man började fiska så har man drömt om stora fiskar.
Nu fick jag två fina på 2 dagar.
Vi nådde inte ända fram i tävlingen.
Teamet kom 4a och jag fick pris för andra längsta fisk.
Det som känns värst är att jag var bara 1 cm längsta fisk.
Men det börjar lägga sig nu .
Jag är super nöjd med helgen.
En sak är jobbigt med detta är att det kommer att bli svårt att slå.

Längtar ut igen nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar