Etiketter

torsdag 18 april 2013

Tide Apparel

Det har varit lugnt i jakten på nya fiske t-shirts . Dels har jag ett troligt diskbråck i någon av nackkotorna så jag har käkat piller till och från i en månad nu . Sen har det varit en massa is kvar på sjöarna . Men på lördag ska jag ut och  fiska !!!! Underbart.
 
Så i jakten på coola t shirts så hittade jag dessa hos Tide Apparel.
En riktigt grym tröja som visar att fisket inte är en hobby, det är mitt liv.
 

När du vaknar upp på en måndag morgon vad är det första du tänker på? F-arbete, det är  något som vi måste göra varken vi vill det eller inte! Men ibland kan vi säga F-Work Jag ska fiska, så du sjukskriver dig och gör det du gör bäst! Om du hatar att gå till jobbet och du skulle vilja fiska i stället så är denna tröja är för dig! Bär den med stolthet, ibland behöver man en paus, F-arbete fånga mer fisk!
 

Den här tröjan talar för sig själv :-)
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar