Etiketter

måndag 26 mars 2012

Sportfiskemässan 2012

I fredags stack Jag, Micke och Johan till Sportfiskemässan i Kista. Eller som Johan kallade den : Erotikmässan.

Här stannade vi till hos Sören Apell.
Apell var min första " hov leverantör" av beten.
Han bor ju i Uppsala , så jag stack hem till honom i början när jag handlade beten.
Trevlig som fan .

Det blev bara ett bete från Apell på mässan.

Här är en liten del av Attitude baits monter.
Dom hade " bara" runt 30000 ( trettio tusen) beten uppe på väggarna.


Här skulle man kunna bränna en hel semesterkassa, men det vågade jag inte.
Där blev det bara 2 beten och ett nytt spö.
Hade tänkt mig att köpa ett St croix Legend , men den var slut .
Så jag köpte ett St Croix Musky Mojo i stället och så sparde jag 1000 kr på detta.





Den härliga dagen slutade inte här.
När jag kom hem så hade jag fått ett brev från min andra hov leverantör:
Claes Svartzonker Som vi även träffade på mässan efter han kört en demo av beten.
Trevlig snubbe det med.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar