Etiketter

lördag 13 november 2010

Idag stack jag ner till Må fiske och köpte nya krokar. Dax att byta dom slitna och böjda.
Vissa orginal krokar är ju helt värdelösa.
Nu har man riktiga krokar på.

Ett tecken på att man kanske har varit i fiskebutiken ett par gånger:
Blev bjuden på kaffe idag.

Funderar på att köpa en fiskeutrustning till Malin i jul.
Hon kan behöva en egen utrustning tycker jag, för jag har ju inga spön och rullar över!!!! haha
Barnen har ju egen ul utrustning, men jag tycker att dom kan behöva en jerk utrustning också.

Fiske är mitt beroende.
Undrar om det finns någon typ av behandling för fiskeberoende?
Något liknande AA?

En grupp som sitter i en ring med fiskekläder på sig och spöt i handen.

- Hej jag heter Marcus och är fiske beroende!! Har varit det sen man var 7-8år
Alla säger :
- Hej Marcus

Fast min mardröm vore att bli botad från mitt beroende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar